hurriyet

17 Ocak 2012 Salı

PASKALYA COREGIM


PASKALYA COREGI AMA BENIMKISI GALLIBA PASKALYA POGACASI OLDU:))

baba meslegi nede olsa babam almanayada firinci usta onun elinden nede guzel simitler acmalar ekmekler cikiyo  bir bilsenizz seni cok seviyorum baba 2 senedir seni goremiyorum cok ozlediim babam hala kucuk kizimi goremedi oglumuda 5 aylikken gormustu oglum simdi 2 bucuk yasinda kizimda 13 aylik isallah yaza kismetse gorur


MALZEMELR
2 YUMURTA
3 SU BARDAGI ILIK SUT + 1 SU BARDAGI SU
1 CAY BARDAGI VE 3 YMEK KASIGI SIVIYAG
1 SU BARDAGI PUDRA SEKERI
1 YEMEK KASIGI KADAR TUZ
2 BUCUK YEMEK KASIGI INSTANT AKTIF MAYA YADA (2 PAKET DOKTOR OTKER MAYA)
1 PAKET KABARTMA TOZU
 UZERI ICIN
FILE BADEM YADA FINDIK(BENIM OLMADIGI ICIN ben COREK OTU ekledim


YAPILISI
toz olan malzemelerin hepsini karistirin ortasini acin yumurtanin sadece beyazini ekleyin yag harisc sivilari ekleyip yogurun yogururken sivi yagi ekleyin elinizi una batirip batirip hamuru yogurmaya devam edin cok yumusak bir hamur olacak ama ele yapismayacak ustunu ortup 15 dk kadar mayalandirin tekrar yogurun ve yine 10 dk mayalandirin sonra bezelere ayirin butun bezeleri uzunlamalasina rulo yapin fitil gibi olsun sonra 3 tane alip orgu yapin uclarini alta gecirin tepsiye yagli kagit serin uzrune yerlestirin ustune yumurta sarisi surun bademi findigi yada ne varsa ekleyin 400 f da (200 derece de)isinmis firina verin ilk 15 dk firini sakin acmayin 1 5 dk sonra tepsileri alt ust edin dereceyi 20 derece daha artirin ustu nar gibi kizarana kadar pisirin firindan ciktiktan sonra ilk sicakligi cikar cikmaz dilimleyip servis yapin afiyet olsun

Hiç yorum yok: